Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

02. 04. 2009.

Složenac od riže i rabarbare



Rabarabara je povrće, i to niskokalorično: 100 g rabarbare sadrži 7 kcal. A bogata je i kalcijem, kalijem, vitaminom C i dijetalnim vlaknima. Za jelo se upotrebljava crvena stabljika: kiselkastog je okusa, a upotrebljava se pretežno u slatkim jelima; listovi se ne upotrebljavaju za jelo.


Sastojci
1 kg rabarbare
sok pola limuna
naribana kora 1 neprskanog limuna
100 g šećera
1 žlica gustina
250 g riže
3 jaja
200-250 ml slatkog vrhnja
50 g šećera + 50 g šećera

Rabarbaru operite narežite na otprilike 2 cm duge komade.




Stavite ih u lonac zajedno sa 100 g šećera, limunovom korom, limunovim sokom i gustinom koji ste razmutili u 1-2 žlice hladne vode. Miješajući, zagrijavajte na laganoj vatri da zakuha, a onda maknite s vatre.

Rižu skuhajte i ocijedite. Nemojte ju raskuhati.

Odvojite žumanjke od bjelanjaka.

Žumanjke umutite s 50 g šećera, vanilin šećerom, prstohvatom soli i neizmiksanim slatkim vrhnjem.
Smjesu pomiješajte s ocijeđenom vrućom rižom.

U namaštenu posudu za pečenje rasporedite pripremljenu rižu, a na nju rasporedite pripremljenu rabarbaru.










Od posoljenih bjelanjaka izmiksajte snijeg. Polako dodajte i umiksajte 50 g šećera, miksajte da se rastopi. Smjesu «valovito» rasporedite u posudu za pečenje.










Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite 10ak min., tj. da snijeg odozgo posmeđi.

Jelo možete poslužiti toplo ili hladno.



Volim kad se ovakvi složenci dobro rashlade u hladnjaku i malo stvrdnu. Zapravo, najbolji su mi tek idući dan (nakon što prenoće u hladnjaku), dok je složenac topao, meni je to sve previše gnjecavo.


*Recept je iz časopisa Burda Moden, 6/1979.

4 komentara:

  1. nikad nisam jela rabarbaru, nailazila sam u receptima ali nisam imala pojma što je to pa nisam ni pokušala da je potražim, mada nisam sigurna da sam vidla da ima za kupiti

    OdgovoriIzbriši
  2. Već duže vrijeme tražim rabarbaru ali bezuspješno. Di si je ti nabavila? Na Kvatriću?
    Baš bi je rado isprobala i ovu kombinaciju. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nina - u mojoj obitelji je to totalna nepoznanica. I ja sma dugo čitala o tome u receptima dok jednom nisam kupila i probala. Ima nekih slastica u kojima mi se sviđa. Ali da, teško ju je nabaviti.

    Andrea - ne idem često na Kvatrić - samo kad mi treba ušećereni đumbir:DDD Kad sam bila prije 2-3 tjedna na Kvatriću nisam se ni sjetila pogledati ima li rabarbare, onako, u prolazu, nisam ju nigdje zamijetila.
    Rabarbaru sam slučajno kupila u Kauflandu u Studentskom gradu (Dubrava), prije 10ak dana - slučajno sam ju vidjela na polici.
    3 dana kasnije ponovno san išla u Kaufland, ali nije je više bilo. I prošli tjedan sam išla u Kaufland samo zbog rabarbare, ali nije je bilo. I evo, baš jučer sam išla u Kaufland samo zbog rabarbare i nema je.
    Ne znam ima li je u kojem drugom trgovačkom centru, ja ih rijetko obilazim, jer su mi daleko. Išla bih, kad bih znala da je sigurno ima.
    Ako gdje nađeš, javi:)

    Sweet Corner - hvala:)))

    OdgovoriIzbriši