Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

06. 07. 2009.

Nadjevene košarice od vučenog tijesta

Image and video hosting by TinyPic


Ovi «muffini» nastali su kad su mi nakon pripremanja štrudle ostale 3 kore koje se nisam sjetila potrošiti. Da ih ne bacim nakrcala sam ih blitvom i sirom :)

Za 6 muffina:
3 kupovne vučene kore za savijače
100 g blitve
3 žlice svježeg sira
2 žlice ulja
50 ml mineralne vode
50 ml kiselog vrhnja
na vrhu noža praška za pecivo
1 jaje
sol, papar
ulje


Od 2 kore za savijače škarama izrežite 12 kvadrata veličine otprilike 9 cm x 9 cm.

Image and video hosting by TinyPic


1 kvadrat tijesta premažite uljem, na njega stavite drugi kvadrat i njega premažite uljem i onda ih utisnite u namašteni lim za muffine.

Image and video hosting by TinyPic


Na isti način, s ostalih 10 izrezanih komada tijesta napunite još 5 kalupa za muffine.

Blitvu operite, odrežite središnji bijeli dio i stabljiku. Bijeli dio sitno nasjeckajte.

U loncu zakuhajte vodu, posolite ju i dodajte bijeli dio blitve, prokuhajte oko 2 min. Zatim dodajte zeleni dio blitve i prokuhajte još 1-2 min. Zatim ocijedite, isplahnite hladnom vodom i ponovno dobro ocijedite, rukama istisnite što više tekućine. Blitvu nasjeckajte.

Preostalu koru (i komadiće kora koji su vam ostali prilikom rezanja kvadrata) zdrobite i pomiješajte s nasjeckanom blitvom, zdrobljenim sirom, uljem, vrhnjem, vodom, praškom za pecivo i jajetom pa začinite solju i paprom.

Pripremljenom smjesom punite košarice od kora za savijače.

Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite oko 25 min.

Košarice poslužite tople ili hladne.


Ne morate upotrijebiti blitvu, nadjev možete napraviti samo od svježag sira i zdrobljenih kora za savijače uz dodatak ostalih sastojaka iz recepta.


Ako vam prilikom pripreme savijače ostane koja kora viška, možete ispeći i "prazne" košarice pa ih puniti Francuskom salatom, Salatom od krastavaca...

Broj komentara: 5:

  1. Odlicna ideja,a moze se puniti sa svakakvim nadevima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno, stvarno super ideja da se iskoriste ostatci lisnatog tijesta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo sličan recept sam radila u okviru FBI rukavica kad smo istraživali Gagin blog i bila sam jako zadovoljna. Volim i ovakve stvari, nisu komplicirane, a jako su ukusne! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vera - da, stvarno se mogu puniti raznim nadjevima:)

    jubistacha - hvala:)

    Sweet Corner - hvala:)

    Andrea - Sjećam se da si to radila i sjećam se Gaginog recepta. Ja iskemijam ovako nešto kad mi ostanu kore od savijače, tj. kad nemam dosta nadjeva za štrudlu, a ne sjetim se umjesto 2 kore stavljati po 3 kore jednu na drugu. Ali ja se ipak u većini slučajeva sjetim natrpati sve kore u savijaču, pa ih nemam viška i ne radim često ovakve stvari:)

    OdgovoriIzbriši