Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

12. 11. 2009.

Pita od maslina i sira

Image and video hosting by TinyPic


Sastojci
3 male čvrste rajčice
150 g maslina, otkoštićenih (crnih ili zelenih)
200 g feta sira ili nekog drugog čvrstog, «netopivog» sira
3 jaja
100 ml maslinovog ulja
100 ml kiselog vrhnja
200 g oštrog brašna
1 prašak za pecivo
sol, papar


Rajčice operite, obrišite, očistite i narežite na kriške.
Sir narežite na kockice.
Masline možete sitno nasjckati ili ih ostaviti cijele.

Jaja izmiksajte s maslinovim uljem i kiselim vrhnjem.

Brašno pomiješajte s praškom, solju i paprom pa tu smjesu dodajte tekućim sastojcima i promiješajte.
Dodajte masline i sir i dobro promiješajte.

Uski duguljasti kalup (30ak cm dužine) obložite papirom za pečenje (papir namastite i pobrašnite).

U kalup ulijte trećinu smjese pa na nju složite (zapiknite) kriške rajčica, onda stavite drugi dio smjese i kriške rajčica, dodajte preostalu smjesu i u nju zapiknite preostale kriške rajčica.

Kalup stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 40 min.

Pečenu pitu ostavite da se malo ohladi u kalupu, a onda ju istresite, odlijepite papir i ostavite da se ohladi.


*Recept se temelji na receptu iz časopisa Čarolija okusa, br. 12., 22. 11. 2007.

Broj komentara: 9:

  1. super izgleda ..

    a gdje je uvod?? nema televizije ovih dana :( ?? uvijek me dobro nasmiješ

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je sjajno! Sličan recept imam pod nazivom "Slani komisbrot" i malo se razlikuje sastav, ali su sve kombinacije dozvoljene. Naravno, i preporučljive, jer se onda ima utisak više različitih recepata...Nedostaje tvoj standardni, lepršavi uvod :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo ću vrlo brzo da isprobam,sir i masline su za mene uvek najbolja kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prefino , obožavam sir i masline!

    OdgovoriIzbriši
  5. joooooj da mi je sad komadić.....:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično! Dobra kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  7. vidis ja pravim sa suhom rajcicom,ovo mi djeluje puuuno bolje !!..jer suha rajcica iz ulja ima dosta ostar okus !!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fino izgleda, vidim da i ti pratiš časopis Čarolija okusa. Ja sam ih nedavno otkrila i sada kupujem redovito (kada se sjetim :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Shangri La Food - hvala:)
    Nikad nema ništa zanimljivo na tv, pa da upalim tv, vjerojatno bih našla neku dovoljno (ne)zanimljivu temu o kojoj bih pisala: ))) ali ovih dana nisam imala vremena.

    emo_serpica - imam i ja sličnih recepata, obično su to neke varijacije na temu biskvitnog kruha, i naravno, dopuštene su svakakve varijacije. A što se (nedostatka)uvoda tiče, ovaj put nek´ recept govori sam za sebe:)

    Vera - hvala: ) svakako probaj pa javi kako ti se sviđa:)

    Nada - hvala:) Probaj:)

    T i T - baš sada bi i meni dobro došao komadić, ali ovo sam zadnji put radila prije nekoliko mjeseci (u "sezoni" rejčica). Moram opet ovo napraviti:)

    Snježa - hvala:)

    Ruza123 - imam i ja recepata za te neke "biskvitne kruhove" i u većini njih upotrebljava se suha rajčica, ali meni je i ona dobra, meni se zapravo više sviđa suha rajčica; nisam ljubitelj svježih. U ovom receptu upotrebljava se svježa rajčica i ona tijestu daje vlagu, pa ovo nije jedan od "tipičnih" biskvitnih kruhova, ovo je jedna sočna pita.
    Probaj:)

    jubistacha - hvala:) Čaroliju okusa ne kupujem redovito; ali ponekad kupim:)

    OdgovoriIzbriši