Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

24. 12. 2009.

Kolač s kolutićima

Nepečeni kolači kod mene nisu česti gosti, ali povremeno navrate.



Sastojci
1 l mlijeka
1 žlica praška za instant kavu
oko 1 kg čajnih kolutića sljepljenih kremom (tzv. sendvič keks: Noblice, Moto…)
3 praška za puding od vanilije
10 žlica šećera
100 g maslaca/margarina


200 ml mlijeka pomiješajte s instant kavom (bilo bi dobro zagrijati mlijeko jer tako se kava lakše otopi). Kekse natopite tom mješavinom (stavite ih u posudu s tom tekućinom i ostavite da se moče, da malo omekšaju).

200 ml mlijeka pomiješajte sa šećerom i praškom za puding.

600 ml mlijeka zakuhajte i u njemu skuhajte puding, maknite s vatre, ostavite da se hladi 1-2 min., pa dodajte maslac. Dobro promiješajte.

Lim obložite papirom za pečenje i na dno složite natopljene kekse, prelijte ih toplom kremom, na nju ponovno složite kekse… redajte slojeve kreme i keksa – ovisno o tome u koliko velikoj posudi radite kolač, tj. koliko slojeva želite; završite slojem keksa.
Ja sam radila kolač u posudi dimenzija 25 cm x 20 cm i kekse sam stavila u tri sloja, a kremu u dva (keksi – krema – keksi – krema – keksi).
U originalnom receptu stavljaju se dva sloja keksa i jedan sloj kreme (keksi – sva krema – keksi).

Kolač stavite u hladnjak da se stvrdne.
Ja sam odozgo po keksima prelijala još oko 100 ml mlijeka jer mi se činilo da nisam dosta natopila kekse i keksi su upili sve to mlijeko.

Stvrdnuti kolač istresite iz lima, odlijepite papir.

Po želji, kolač možete prelijati rastopljenom čokoladom (ja nisam).




*Recept je iz knjižice Naše najljepše: Kolači 2, Naklada Begen.
.

Broj komentara: 11:

  1. divan recept, specijalno zato što se brzo pravi a izgleda fantastično.Moja prijateljica pravi slično ali sa običnim kolutićima(stavi prvo oblandu pa natopljene kolutiće, pa fil, i tako u tri reda).

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravila sam sli,no ali tortu.Super je ukusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan kolač, izgleda efektno s tim kolutićima i kremom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ich wünsche Dir und deiner Familie ein ruhiges und gesegnetes Weihnachtsfest! Merry Christmas! Cami aus Hamburg

    OdgovoriIzbriši
  5. draga sanela, sretan ti bozic i bozicni blagdani!:)
    javit cu ti se ovih dana. nisam imala kada jer smo se malo bavili renoviranjem kuhinje i nekih dijelova kuce.:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Merry Christmas and a Happy New year! May your holiday season be blessed with peace, love and joy!

    OdgovoriIzbriši
  7. Aleksandra1234 - hvala:) Nisam probala s običnim kolutićima, dobra ideja:)

    Vera - slažem se:) jako je fino:)

    Snježa - hvala:)

    Shangri La Food - hvala:)

    Cami - Gleichfalls:)



    Jafi - hvala:)

    Snjezana - tebi također sve najbolje:)

    Maria - tahnk you: )
    Merry Christmas:)

    OdgovoriIzbriši
  8. dal je dobar kao sto izgleda

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimno;
    meni se sviđa, ali to ne znači da će se i tebi sviđati:)

    OdgovoriIzbriši