Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

12. 03. 2010.

Pikantni kolač s tijestom od krumpira

Image and video hosting by TinyPic

Tijesto
300 g krumpira
300 g brašna + za doradu
2 paketića praška za pecivo
200 g mekanog margarina/maslaca
2 jaja
1 čajna žlica soli
pola čajne žlice papra
pola čajne žlice šećera

Nadjev (po želji)
300 g sitno naribanog kiselog kupusa
200 g kiselog vrhnja
2 jaja
200 g naribanog tvrdog sira (Gauda)
2 sitno nasjeckana češnja češnjaka
2 žlice nasjeckanog peršinovog lišća
1 čajna žlica kumina
sol, papar


Za tijesto, skuhajte neoguljeni krumpir pa ga ostavite da se ohladi.

Ohlađeni krumpir ogulite i naribajte na ribež za jabuke pa dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo i sve ostale sastojke. Sve miksajte mikserom (svrdlastim lopaticama), prvo na najmanjoj brzini, a zatim na najvećoj, oko 5 min., da dobijete glatko tijesto.

Na pobrašnjenoj radnoj površini tijesto malo premijesite (uz dodatak brašna) pa oblikujte valjak, premjestite ga na lim (40 cm x 25 cm) obložen papirom za pečenje i tijesto razvaljajte u limu. Po potrebi malo podignite rubove tijesta (ovaj nadjev nije jako gnjecav, ali možete napraviti i gnjecaviji).

Za nadjev, ocijeđeno, naribano kiselo zelje pomiješajte sa svim sastojcima i pikantno začinite.

Nadjev ravnomjerno rasporedite na tijesto i sve stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva (lim stavite u donju trećinu pećnice). Kolač pecite oko 40 min.
Po želji, pred kraj pečenja, kolač možete posipati naribanim sirom (nije obavezno).

Poslužite toplo ili hladno.


Umjesto kiselog kupusa možete koristiti i svježi, ali trebalo bi ga izdinstati da omekša. A možete upotrijebiti i neko drugo povrće (svježe, kuhano, konzervirano) i kreirati nadjev po želji.

U receptu iz kojeg sam "posudila" način izrade tijesta piše da se tijesto može upotrijebiti i kao podloga za slatki kolač: tijesto se napravi na potpuno isti način, ali ne dodaju se ni sol ni papar, nego se stavi 1 čajna žlica šećera (ili više). Kao nadjev možete upotrijebiti voće i kombinirati ga sa smjesom od jaja, jogurta/(slatkog) vrhnja... pa to onda rasporedite na tijesto i ispećete. Nisam probala tu slatku varijantu, davno sam zaključila da me krumpir u slasticama ne oduševljava; ali obožavam ga u slano-pikantnim jelima:).



*Recept za tijesto temelji se na receptu sa stranice http://www.oetker.de/oetker/html/default/debi-7vadm7.de.html, a nadjev je improviziran od sastojaka zatečenih u kuhinji.

Broj komentara: 10:

  1. Ili sam jako gladna ili je ovo jako fino! Kako volim sve s krumpirovim tijestom, baš kao i kiselo zelje, sigurna sam da je ovo super i moram probati. Jako dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim ovakve slane stvari, sviđa mi se recept, posebno zato što je u pitanju krumpirovo tijesto, super je !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je ovo dobro. Neobično ali dobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Deluje draga moja preukusno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si imala posremanje po blogu? :)
    Ovo bi moglo biti vrlo interesantno, daje neborjene mogućnosti kombiniranja povrća. Sviđa mise!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam ljubitelj krumpirovog tijesta tako da mi ovo zvuči savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Κάθαρσις; volim ovakva tijesta, pa u nadjev trpam povrće koje ne volim.

    Branka; i ja volim takve stvari tijesto mi se jako sviđa, uz njega pojedem čak i zelje.

    Snježa; probaj:)

    Vera; hvala:)

    Tadeja; da, nešto sam prčkala po blogu, malo za promjenu.

    Andrea; probaj:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je super !!! hvala na ovim prekrasnim receptima!!:) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimno; hvala:) Drago mi je da Vam se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši