Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

10. 08. 2010.

Rolice od patlidžana (i tikvica) sa špagetima

U originalnom receptu iz časopisa Mila: Tjestenina, lipanj 2000., rolice se rade samo od patlidžana, naravno da se ja nisam u potpunosti držala recepta: napravila sam i par rolica od tikvice (koja mi se danima durila u hladnjaku).


Prema spomenutom receptu, polovica umaka od rajčica doda se špagetima (to sam napravila), a ostatak umaka se posluži uz pečene rolice - taj dio recepta nije mi se sviđao.

Prema receptu, rolice od patlidžana ne treba ni premazati ni prelijati prije pečenja, a ne piše ništa da ih treba pokriti folijom za vrijeme pečenja; za moj ukus bi to bilo previše suho i «reš». Zato sam ja rolice patlidžana prije pečenja premazala ostatkom umaka od rajčica, a odozgo sam posložila još i par listića margarina.

Ipak, to je individualna stvar, ako rolice ne želite premazivati umakom, ne morate, možete ga samo poslužiti s pečenim rolicama. Ali budući da rolice treba zapeći na visokoj temperaturi, pazite da se ne osuše (previše) i da ne zagore.



Image and video hosting by TinyPic

Sastojci

otprilike 2 duguljasta patlidžana srednje veličine (ukupno 800 g); može i tikvica

150 g špageta

1 manji crveni luk

400 g rajčica

1 žlica svježeg, nasjeckanog bosiljka

šećer

sol, papar



Patlidžane (ili tikvicu) po dužini narežite na ploške debljine oko 5 mm. Posolite ih s jedne i druge strane pa ostavite da stoje oko pola sata.


Nakon toga, ploške ocijedite, možete ih isprati u hladnoj vodi, ako mislite da će biti previše slane (ja to ne radim).

Ploške posušite papirnatim ubrusima.


U odgovarajućoj tavi rastopite masnoću i popržite ploške patlidžana s jedne i druge strane.


I ploške tikvica možete pržiti, ali ja ih ne pržim (patlidžane obavezno popržim!).


Nasjeckajte luk. Rajčice očistite i narežite na ploške. U tavi zagrijte žlicu ulja pa ispržite luk. Dodajte rajčice, sol, papar i malo šećera, pa sve kuhajte 10ak min. na laganoj vatri.


Ljepše ploške patlidžana (i tikvica) odvojite za nadijevanje, a ostale narežite na komadiće, i dodajte ih umaku koji se kuhao 10ak min. pa onda sve zajedno zagrijte. Začinite po potrebi i dodajte bosiljak.


Špagete skuhajte i ocijedite. Pomiješajte ih s polovicom umaka od rajčica.


Na sredinu ploške patlidžana (ili tikvica) stavite malo špageta (nemojte pretjerivati s količinom). Lijevi i desni kraj patlidžana preklopite preko sredine i dobivenu rolicu položite u namaštenu posudu za pečenje (mjesto spoja okrenite prema dolje).


Ostatak umaka od rajčica možete premazati po rolicama i odozgo posložiti maslac narezan na listiće – kao što sam to ja radila, ali ne morate…


Rolice stavite u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva i pecite 15ak min.


Poslužite odmah.




3 komentara:

  1. bude i kod mene s tikvicama, i ja ću vjerojatno još odozgora premazati, recepti u časopisima često znaju biti nepotpuni, ali u svakom slučaju imaju divne ideje pa se uz preinake mogu napraviti

    OdgovoriIzbriši
  2. Aleksandra1234;
    drago mi je da ti se sviđa:)

    Nina;
    ja ne voim ni patlidžane ni tikvice, ali meni su se svidjele špagete:)
    Da, u časopisima ima svega. Nije to ništa čudno jer i u razvikanim, skupim itd. kuharicama "prominentnih" autora također ima hrpa nebuloza, pogrješaka...

    OdgovoriIzbriši