Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

08. 08. 2010.

Torta od rabarbare i pudinga

Nešto sam u zadnje vrijeme zaredala s rabarbarom. Imam puno recepata s tim povrćem/voćem, veće su šanse da mi ponestane rabarbare, nego recepata.

Pa tako imam spremljen i recept (na njemačkom jeziku) za Kolač od rabarbare, ali tijesto s pirovim brašnom me baš ne oduševljava. Zato sam odlučila ignorirati taj recept i rabarbaru uklopiti u sličan recept, i to onaj za Tortu od jabuka. Malo sam ga modificirala i baš mi se sviđa.


Šlag ne morate staviti na tortu, u onoj varijanti recepta s pirovim brašnom, šlag se ne upotrebljava, ali ja sam se držala recepta za Tortu s jabukama i baš mi se sviđa kad je šlag na torti:)


Image and video hosting by TinyPic

Nadjev

1 kg stabljika rabarbare

400 g šećera

3 praška za puding od vanilije

pola čajne žlice cimeta

Tijesto

200 g brašna

100 g margarina

80 g šećera

1 jaje

na vrhu noža praška za pecivo



Za nadjev, dan ranije operite rabarbaru, možete oguliti i tanku kožicu.

Rabarbaru narežite na 2-3 cm duge komade, pomiješajte ju sa šećerom i ostavite da odstoji preko noći.

Bilo bi dobro nakon 1- 2 sata sve promiješati da se šećer rastopi, ali nije nužno, nema potrebe da se budite po noći da bi miješali rabarbaru.


Sutradan rabarbaru ocijedite, sačuvajte tekućinu. Nije bitno, ako se sav šećer nije rastopio, rastopit će se u daljnjim procesima, kuhanja, pečenja…


Ocijeđenoj tekućini dodajte vode koliko je potrebno da dobijete ukupno 750 ml tekućine.


250 ml tekućine pomiješajte s praškom za puding i cimetom.


500 ml tekućine zakuhajte i u tome skuhajte puding. U vruće dodajte narezanu rabarbaru i dobro promiješajte pa ostavite smjesu da se hladi.


Od navedenih sastojaka zamijesite tijesto, zamotajte ga u foliju i stavite u hladnjak na 30 min.


Rashlađeno tijesto razvaljajte i njime obložite okrugli kalup (promjera oko 24 cm). Podignite rubove tijesta da stoje uz rub kalupa.


Tijesto nabockajte vilicom pa na njega rasporedite ohlađeni (može i mlaki) nadjev. Sve poravnajte i zagladite pa odrežite višak tijesta iznad nadjeva.


Tortu stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 50 min.


Pečenu tortu ostavite da se ohladi.


Po želji, ukrasite ju izmiksanim šlagom.


Image and video hosting by TinyPic




Broj komentara: 5:

  1. iskreno da priznam da nisam nikad probala rabarbaru, a nije da nemam recepte imam nekoliko, no nikad ne pogledam dal je ima za kupiti tako da ti recepti obično se samo odlažu na dno, a bude valjda jednom došla na red

    OdgovoriIzbriši
  2. ja jako volim rabarbaru i probala sam ju mnogim kombinacijama a ova mi je zanimljiva zbog pudinga koji se pece. naime, nedavno sam probala recept s pudingom koji se pece i bio mi je fin. nisam mogla vjerovati da ce nesto biti od njega nakon pecnice ali jest, prezivio je i jos bio fin.:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Neobično zanimljivo i primamljivo, pa čak i za mene koji se osjećam kao pusti klasičar u pogledu slatkog ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nina;
    Prema mojim iskustvima baš i nije jednostavno nabaviti ju, obično je nigdje nema:(

    Snjezana;
    Baš sam na drugom blogu pisala da ne volim pite tipa: tijesto gore i dolje, a u sredinu voće - i onda je sve to gnjecavo.
    Ova varijanta mi se donekle sviđa zato što je tijesto samo dolje, a nadjev je "povezan" pudingom. Varijantu s jabukama volim povezati pudingom od čokolade (ne volim jabuke, a čokolada svemu "popravi" okus:) Sviđa mi se i kad se puding skuha na soku od višanja i onda se u to dodaju višnje, pa se sve stavi na tijesto i peče.
    Volim te pečene "nadjeve" od pudinga, jer su lijepo čvrsti kad se kolač ohladi.
    Imam negdje i recept za pitu s pudingom: na tijesto se stavi puding skuhan na mlijeku pa se sve zajedno peče, meni je draža varijanta s voćem, ali ni ta nije loša.

    IDeM:)
    Za "klasičare": umjesto rabarbare može i neko voće, ali to onda nije kolač s rabarbarom:)

    vera;
    hvala:)

    OdgovoriIzbriši