Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

21. 09. 2010.

Svitci od tikvica i riže

Recept je iz časopisa Lisa: Čarolija okusa, 21. 5. 2008., br. 6.


Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
80 g riže (može i integralna)
1 kg tikvica, uskih, dugačkih
4 (raznobojne) paprike
1 jaje
100 g kiselog vrhnja
4 žlice parmezana
2 žlice krušnih mrvica
4 žlice svježeg, nasjeckanog peršinovog lišća
sol, papar
2 crvena luka
125 ml vode + pola čajne žlice Vegete


Rižu skuhajte u posoljenoj vodi (nemojte ju raskuhati), ocijedite ju, isplahnite hladnom vodom i ostavite da se ohladi.

Tikvice operite, obrišite i narežite po dužini, na ploške debljine 3-4 mm.

Posolite ih s jedne i druge strane i ostavite da stoje 15ak min.

Paprike očistite i natežite na tanke rezance.

Ohlađenu rižu pomiješajte s umućenim jajetom, 2 žlice parmezana, vrhnjem, mrvicama, 2 žlice peršinovog lišća i polovicom narezanih paprika. Začinite solju i paprom.

Luk očistite i nasjeckajte.

Na dno posude za pečenje stavite luk i ostatak narezanih paprika.

Ploške tikvica prebrišite papirnatim ubrusima.

Ako su ploške tikvica uske, stavite jednu na drugu da se preklapaju. Moje ploške su bile dovoljno velike pa ih ja nisam tako slagala.

Na ploške tikvica ravnomjerno rasporedite nadjev od riže. Ploške zarolajte s kraće strane i rolice slažite da stoje okomito u posudi za pečenje.

Rolice možete učvrstiti čačkalicama. Ja to ne radim, nego rolice naslanjam uz rub posude za pečenje.

Između rolica ulijte vodu pomiješanu s Vegetom, a rolice posipajte preostalim parmezanom i peršinovim lišćem.

Rolice stavite u pećnicu zagrijanu na 175 stupnjeva i pecite oko pola sata.

Pred kraj možete pojačati temperaturu da se parmezan zapeče.




Broj komentara: 5:

  1. Jako, jako primamljivo. Volim ovakva posve povrtna jela, no nisam sigurna da bi se to svidjelo barem jednom jelcu u mojoj familiji. Da mi je kćer tu, ona i ja bismo sigurno jele samo to, a muškima bi bio prilog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Κάθαρσις;
    Često čujem da je riža zasitna, a ja se nikako ne uspijevam najesti kad jedem rižu, vječito sam gladna. Mene to zasiti jedino kao je kombinirano s par jaja ili s puno masnog sira, ali ovako s ovim tikvicama - ja sam od tog gladna, pa meni te tikvice s rižim služe kao prilog uz glavno jelo.

    vera;
    hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan recept:) Isprobati cu ga ovih dana. Obožavam tikvice na sve načine:)

    OdgovoriIzbriši